منتدى رابطة شباب محامين فارسكور
:::: مرحباً بحضرتك . إذا كانت هذه هى زيارتك الأولى لمنتدى رابطة شباب محامين فارسكور ::::
فقم بتسجيل عضوية جديدة لتتمكن من الإستفادة من كافة خدمات المنتدى :::: أما إذا كنت قد سجلت معنا مسبقاً فقم بتسجيل الدخول :::: المدير العام للمنتدى / أحمد بحيري المحامي بفارسكور


منتدى قانونى لرابطة شباب محامين فارسكور يهتم بإفادة القانونيين والسادة المحامين فى كافة المجالات
 
الرئيسيةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

 


شاطر | 
 

 حمــــــــــــرااااا يا مصر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أيمن الحفني
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 76
تاريخ التسجيل : 12/07/2009
العمر : 35
الموقع : دمياط-فارسكور - شارع المدارس

مُساهمةموضوع: حمــــــــــــرااااا يا مصر   الأربعاء 30 ديسمبر 2009, 10:40 am

وانا قاعدالصبح كده يوم جمعه طلبت معايا راديو , فتحت البرنامج العام زي اي واحد محترم عايز يسمع الراديو لقيت ايه اللي شغااال يا اساتذه ؟؟
ابله فضيله... وكانوا عمالين يغنوا كده اغنيه اطفال , بتقول باذن الله منصوره يا مصر (كورال اطفال ) يقوم مطرب مجهول الهويه يرد... منصوره يا مصر ... المهم بقي انا اتكيفت واستكنيصت وحسيت بالامان في بلد الامن والامان وفي نفس ذات اللحظه الجميله دي اللي كنت فيها مشهيص في حب مصر ومبرعش في حنان الوطن كنت بقرأ بالصدفه جرنان الدستور ,,,فعيني جت علي الخبر االجميل ده ....

الصحة: 8 إصابات بالحمي التيفودية و58 حالة اشتباه
والمصابون شربوا مياهاً مخلوطة بالصرف الصحي

كتب ــ طارق عبدالعزيز والعربي مرزوق:

كشف الدكتور «نصر السيد» ــ مساعد وزير الصحة للشئون الوقائية ــ عن نتائج التقصي الوبائي الذي قامت به الوزارة بعد ملاحظة زيادة في أعداد حالات الحمي التيفودية عن المعدل الطبيعي لها بمستشفي حميات قليوب، مشيراً إلي أن عملية التقصي أظهرت أن عدد الحالات من قرية البرادعة في الفترة من أول يوليو وحتي 21 يوليو الجاري، والتي دخلت مستشفيات الحميات بقليوب والخرقانية بمحافظة القليوبية وحميات إمبابة بمحافظة الجيزة للاشتباه في إصابتها بالمرض بلغت 58 حالة خرج منهم 22 والباقي بالمستشفيات 33،


بس كل ده مش مهم ليييييييييه ؟؟؟
لأن ....بإذن الله منصوره يا مصر ...(كورال اطفال )...منصوره يا مصر ( المطرب مجهول الهويه )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مسعد حبيب
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 212
تاريخ التسجيل : 12/07/2009
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: حمــــــــــــرااااا يا مصر   الأربعاء 30 ديسمبر 2009, 6:36 pm

منصورة يا مصر دايماً
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أحمد عبده أبو محمد
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 493
تاريخ التسجيل : 26/06/2009
العمر : 38
الموقع : فارسكور بجوار ستديو الجناينى

مُساهمةموضوع: رد: حمــــــــــــرااااا يا مصر   الأربعاء 30 ديسمبر 2009, 6:49 pm

هى فعلاً حمراااااااا
مصر
يبقى طول عمرها منصورة
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أحمد أبو زايد
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 138
تاريخ التسجيل : 29/11/2009
العمر : 35
الموقع : دمياط - فارسكور - بجوار استديوا ايمن للتصوير

مُساهمةموضوع: رد: حمــــــــــــرااااا يا مصر   الأربعاء 30 ديسمبر 2009, 7:04 pm

يعنى علطول ما بنسمعش غير عن الحاجات الوحشة مفيش مرة نسمع عن الحاجات الحلوة والكويسة يا عم ايمن
هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أيمن الحفني
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 76
تاريخ التسجيل : 12/07/2009
العمر : 35
الموقع : دمياط-فارسكور - شارع المدارس

مُساهمةموضوع: رد: حمــــــــــــرااااا يا مصر   الخميس 31 ديسمبر 2009, 7:28 am

بص يا عم احمد يا بخت من بكاني وبكي الناس عليا ولا ضحكني وضحك الناس عليا
ايه الحلو والكويس اللي موجود عشان نقول عليه ولا الهوا بص حواليك ياعم ده كويس اننا لسه عايشين صلي علي النبي في قلبك صلي وقول يا باسط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أمير الجمل
عضو متميز
عضو متميز


عدد المساهمات : 43
تاريخ التسجيل : 01/02/2010
العمر : 42

مُساهمةموضوع: رد: حمــــــــــــرااااا يا مصر   الأربعاء 03 فبراير 2010, 10:42 pm

يا سلام يا ايمن بكانى وبكى الناس عليا ده مثل قديم وغير مستحب المثل الجديد بيقول عظيمة يا مصر يا ام النقم

ااقصد النعم يا راجل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
حمــــــــــــرااااا يا مصر
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى رابطة شباب محامين فارسكور :: المنتدى العام ( الأقسام العامة ) :: قسم الحوار العام والنقاش-
انتقل الى: